Tuesday, December 8, 2009

together we stand

sama2 kita berjalan,,,tp lama2 kita msti pnat......stiap bnda yg kita wat mesti ada baik dan burok.....ape yg kite rancang xsemestinya menjadi.....kita dilahirkan ntok hidup berpasangan tapi bukan duduk berpasang.....haha.apa ni...ntah....mlm ni sejuk...esok ada exam....tiap modul aku akan tepuhi...instructor silih berganti....mcm2 tips dah depa bg.....ada yg style ni la,style tu la....mcm2 r....tapi....2 la dunia...lama lg aku asa nk hidup kat dunia ni...sebelum nk menempuhi alam pekrjaan yang diimpi-impikan.......3 taun.lamanya,,,,,,,,,,,,,,kalo kawen,da beranak pinak da dlm tempoh ni...tp xpa.org len mcm ni gak..mana ada bnda senang dalam idup ni......aku dapat kol mlm ni,dr kwn pompuan,dia ckp dia xmau pkai fon n mayb kitorg akn los cntct.ak syg dia.tp nk wat cmna....org laen2.....kadang2 aku xpaham r cmna nk tackle gurl...susa an,,,tp bila dapat mmg bez.nikmat........mlm ni tenet wat hal...bru nk fight premier football ngan dak2 ni...tp xdpt r naek level kalo tenet slow cmni.......tp xpa...esok xm..kna reduce sket r bnda alah ni...xley on9 lama2.t terbakar lak laptop ni..laptop pasar mlm.mana tahan lama.tp aku syang....aha....k r,sayonara

No comments:

Post a Comment